PtcBank Reklam İzleyerek Para Kazan ~ Ödeme Kanıtı

2 Yorum Ramazan Bayraktar  Google'da Ara! Yandex'te Ara!

Arkadaşlar size bir PTC sitesinden bahsetmek istiyorum.Sitenin adı PTC Bank.

Yani site her PTC sitesi gibi tıklama başına bir ücret veriyor.

Minumum ücret : $0.02
Maximum ücret : $0.20

Sitede her gün düzenli olarak 5 adet $0.20'lik PTC 10 tane $0.10'luk PTC $.30'luk PTCBank Özel Reklam ve 1 adet anket bulunur anketin fiyatı değişkendir en az $1'dır.

Sistemin şuana kadar yaptığı ödeme : $ 175263
Toplam üye : 11708300

10 dakika da $2 çok rahat kazanıyorsunuz.

Sitedeki Reklamların Görüntüsü : (Tıkladığım İçin Üstü Çizili)


Ödeme Kanıtı :







2 yorum:

  1. kesinlikle ödeme yapmıyor ..100 dolar oldu fakat siteye giriş bile yapamıyorum üyeliğimi iptal ettiler sanırım ödeme yapmamak içinnn

    YanıtlaSil
  2. BC. VC Firması kesinlikle dolandırıcı bir firmadır.Yüksek miktarda ödemeler yapamayan kendinden aciz bir firmadır.Hatta Firma demek çok yanlış olur. Sitenin başında bulunanlar tamamen çoluk çocuktur veya çoluk çocuk zekasına sahip kişi ve kişilerdir.Şuan bu okuyacağız bu makale tamamen gerçektir.Para kazanmak isteyebilirsiniz.Kesinlikle Engel olmak gibi bir niyetim filan yok! Fakat sizlere bu makalede BC. VC Reklam Firmasının gercek yüzünü anlatacağım bc. vc firmasını tercih etmeden önce yazdıklarımı dikkate alınız!

    Bc. vc kayıt olduktan sonra linklerimi kısaltarak herkes gibi para kazanmak istedim.Neyse yaklaşık 2,5 - 3 ay sonra Bc. vc Hesabımda 900 $ = 2,361 TL küsür param oldu.Neyseki ödememi almak istedim.Ödeme talebinde bulundum.1 gün sonra tekrar hesabıma giriyim ödemem yapılmış mı diye bakmak istediğimde hesabım banlanmıştı! ( Yasaklanmıştı) Sebebini merak ederek support ticket attım.Bc. vc gelen cevap ise çok ürkütücüydü.Hesabımın banlanmasındakı sebeb ise YÜKSEK KAZANÇ elde ettiğim ve GEÇERSİZ TIKLAMA yapıldığı için gerekçesiyle ödemenin bana yapılamayacağı ayrıca hesabımın açılmasının imkansız olacağını belirtiten bir ticket aldım.İnanmayanlar için bc.vc hesabımı veriyorum giriş yapmaya çalıştığınız hesabın banlı olduğunu göreceksiniz.

    İÇİNDE 900$ OLAN BC. VC HESABIM

    E-Posta: www.microsea@hotmail.com
    Şifre: mmmm

    Giriş yapmaya çalıştığınızda Bu hata alıcaksınız.

    ( Hesabınız yasaklandı ! Bu yasağı itiraz destek temasa geçebilirsiniz . Buraya Tıklayın)

    HATA RESİMİ;

    http://www.teknobilim.org/wp-content/uploads/2015/03/Screenshot_2015-03-08-15-59-38.png


    900$ Ödememi alamamıştım!.Link kısaltarak para kazanmak hâlâ istiyordum.Ne yazıkki en iyi miktarda parayi BC. VC veriyor diye yine bu siteden bir üyelik açtım.Linklerimi kısalttım ve para kazanmaya yine başlamıştım bu sefer ise ödemelerimi 10$ olunca hemen talep edip alacaktım.Bc. vc Hesabımdaki para 12$ olmuştu paramı talep ettim.Ödememin ne zaman yapılacağını support sordum ve BC. VC gelen cevap ise

    Aynen şu sekilde idi;

    BEN→ Ödeme ne zaman yapilacaktir.
     
    BC .VC→ Sen hala kaşınmaya devam ediyorsun anlaşılan seyit efendi. T.C. Kimlik numaranda artık elimizde. Proxy ile girmek bir çözüm değil bilgin olsun. Bol kazançlar dileriz,

    BEN→ Nasil Yani anlamdim ? Ben sadece Odemem Yapipmasini Istedim

    Konuşmaya Ait Resim:

    http://www.teknobilim.org/wp-content/uploads/2015/03/Screenshot_2015-03-08-15-51-07.png

    Sonra ise olanlar yine oldu hesabımdaki 12$ ödeme yapmadan doğrudan sınırlamıştı.

    Kazandığım para ait resim:

    http://www.teknobilim.org/wp-content/uploads/2015/03/aa.png

    Kazandığım paramın sıfırlandığına dair;
    http://www.teknobilim.org/wp-content/uploads/2015/03/PicsArt_1425817817236.png

    evet 1.resimde görüldüğü gibi 12$ hesabımda bu zaman kadar kazandığı para miktarı fakat 2. Resimde ise ödemenin yapılmadığı ve Mevcut Kazanç sıfırlandığı görmektesiniz.

    Hesaba bakmak isteyenler;

    E-Posta: texxet55@gmail.com
    Şifre: mmmm

    Verdiğim 2 hesabında şifresini ve bilgilerini lütfen değişimeyin sadece hesaplara girin ve durumu görün şifresini değiştirseniz başkaları bu gerçekleri göremez ve benim başıma geldiği gibi başkalarınında başına bu durumlar gelebilir.

    KARAR SİZİN BC .VC ÖDEME YAPMADIĞINI VE HESAPLARI SIFIRLAYIP BANLADIĞINIZI GÖRMEKTESİNİZ.!

    YanıtlaSil